neljapäev, 22. oktoober 2009

Vabariigi aastapäev 2010 Rammsteiniga !

Viskasin vihinal essee kirjutamise nurka ja panen siia ühe pulli loo.
Noh,olen plaanind pikemat aega Rammsteinile minna,aga aina maha magand ja va rahanatukest pole ka see hetk olnd ...Aga kuna Eesti nagunii igavesest-ajast-igavesti neil liikumistrajektoorile sissekirjutatud,siis on nad sedapuhku jälle ringiga tagasi.Vennikesed nagu kummipaela otsas.




                                        


Haige lavashow ja tige ropendamine -
teised bändid mängivad, Rammstein põleb! 

Juba eelmisel päeval tegin piletite hankimiseks sõjaplaani .Vara tööle,10 ks vaba ja piletisappa !
Kõik sujus .
Kui kell 11 Solarise kassasse jõudsin,ei olnud päris kindel ,kas olin asjast õigesti aru saanud ja piletimüük just täna algab.Valitses harras vaikus ,kaks kassatibi vaid küünealuseid nokkimas.Lasin silmadega ümberringi ja selja taha ,veendumaks ega pole va silmapete .
   A I N U K E !!! Olin ainuke.Kas tõesti liiga hea informeeritus ....Telekast tulev reklaam hüüab ju pileteid ostma alles nelja päeva pärast,aga mina teadsin neid veebi info põhjal hankida neli päeva varem.KÕIK OLI ÕIGE !No, nüüd ei teagi,kas meid on kontserdil ainult mina ja mu kaaslane + Rammsteini poisid ????? Mul on igatahes piletid taskus.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar